Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Fesleyen Bistro. Meer weten? Ontdek meer
Neslihan
15 jun 2026 om 8:32
Heerlijk gegeten. Goed gevuld en vers warm aangekomen!
Gulnur
13 jun 2026 om 20:08
omschrijving heb ik aangegeven KLEIN beetje knoflook maar nee 2 lahmacun voll met knoflook alsof ze expres hebben gedaan snap er niks van. Bezorging ging super snel en had pittige kip durum besteld was wel lekker alleen die 2 lahmacun kon beter jammer..
Obylu
4 jun 2026 om 19:09
Echt geweldig lekker eten!
Mazlum
10 mei 2026 om 14:31
heerlijk gegeten, patat nog zelfs krokant wat je zelden tegenkomt. voor herhaling vatbaar!!!
Nicole
5 mei 2026 om 19:34
Always great !!
Barbara
3 mei 2026 om 21:24
Altijd lekker en vers! Vriendelijk personeel.
Koorosh
30 apr 2026 om 19:43
Ze doen hartstikke goed.